dutti man är då

skrev precis klart skräcknovellen. den blev ganska bra. satte upp en mall med lite punkter i början. man ska ju redan ja tänkt ut slutet innan man börjar. det hade inte jag :D så berättelsen blev inte alls som jag tänkt, men det gjorde inget. då fick jag använda min fantasi extra mycket.
men kanske ska ändra slutet lite vet ej.

alle berättade om en person (säger inte vem) som hade i uppgift att skriva en berättelse. han skrev att han hade köpt en hora som han sedan mördade och styckade upp och gjorde korv av som han sålde.. hahaha han gick i 5:e klass då.

gick ut igår runt 1 på natten och fotade. åkte till en liten bro i liljeholmen och skulle ta rörelsebilder. hittade bra inställningar men tyvärr blev bilderna överexponerade (för ljusa). gick inte att ändra som jag ville ha det, även fast jag hade allt på manuellt. ska gå in på http://www.fotosidan.se/ och läsa lite. måste läsa lite i manualen oxå.
sedan åkte vi in till stan, det var såå fint. massa lampor överallt. fick inte till något foto ändå.

från bron



i stan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback