dagen och kvällen

simmade i 50 minuter, så nice! men jobbigt. mina armar hängde inte riktigt med, fick vila lite i mellan ;) sen när vi gick upp kändes det som att jag hade blyklumpar på fötterna, skumt. ångbastade med inpckning i håret, nice.. igen.
åt lunch (indiskt) och gick o fikade efteråt haha. satt på fiket i nästan två timmar tror jag(!).
handlade glögg och lite öl. så nu är vi äntligen inne i värmen igen. känns varmt även fast mammas element lever sitt egna liv. sockor ett måste här.
ska äta lite ost och kex sen när man maten har sjunkit lite.

måste verkligen hitta ett par varma vinterskor som inte läcker in snö, så jävla irroterande när man går en meter utanför dörrn så har man snö í hela skon. inte pra!
speciellt när man kommer ha hund i flera veckor framöver. ett måste att ha varma och bra kläder. annars vill man ju inte ens gå utanför dörren. min bästa trick är dubbla långkalsonger och dubbla mössor haha :D det funkar!

tyvärr har mamma en datorn från stenåldern så det går inte att stoppa in minneskortet och lägga in dagens bilder. får väl göra det imorrn dåå...

imorrn ska jag o allebanan på middag =) hos han som blev allergisk haha.

byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback