blivit med hund

japp då har man blivit med hund för första gången. inte på riktigt men hundlivet kommer fortsätta i 5 veckor framåt. Valle är som en vildhäst ute och ALLT är intressant. det märks att han springer lös mycket för det bara kröp i kroppen på honom när vi var ute.

vi ska hem till alles föräldrar nu. så jag bestämde mig för att bada valle innan... både för att han var helt dammig(stått på vinden?), och för att han inte luktade så gott.

det gick bra med det var inte populärt att bli bärd in i badkaret och vattnet lät lite läskigt. han försökte hoppa upp i mitt knä en gång när mördarslangen var efter honom. men med frolic så funkar allt tyckte valle ;) torka med hårblås efteråt var oxå lite scary. svart blåsande monster.

behöver jag nämna att det blev stopp i avloppet.. han fällde hur mycket som helst. fick med en liten karda men skulle nog behöva någon form av gummiborste/skrapa.





jajja, första dagen och natten kommer väl vara oroligast. men annars tycker jag han tar det strålande. han verkar inte alls brydd att matte och husse är borta.

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha guuud vad söt han är!! :D

2010-12-12 @ 19:19:00
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback