bildbomb

idag var jag duktig o tog med kameran.
det kom inte så mycket hundar idag. det snöar ju som satan. men valle lekte iaf med 9 olika hundar. många som kom och många som gick. det gick bra forutom att han håller på o juckar på alla. vet inte vad jag ska göra :/ han blir så uppspelt och när han blir trött blir det värre. så jag får hålla på o ta bort honom så han får lugna ner sig. så fick han ex antal vantar på sig, lite chockmetod..... de säger att det är enbart dominans men jag vet inte. jag tror han leker och så blir det överslagshandling. plus massa hormoner i kroppen.
det kom en rottis-schäfer tik sen men frös för mycket om fingrarna för att fota henne.
nog snackat här kommer bilderna.

valle, bonso och oskar

kommer inte ihåg vad han hette men han var blandning mellan briard, rottis och bordercollie :P

lisa

cobbe längst bort

bus

hälsa på ny hund. rottis-flatte blandning :P

aussien pemi

valle, jackrusseln rex och dragkamps lek



snö fejs efter vurpa

rex snabbast ;)




nu ska vi göra lasange, mumms!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tack så mycket för berömmet! :)



Härliga snöbusbilder!

2010-12-18 @ 16:16:36
URL: http://www.kajko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback