ääntligen!

jag har varit utan internet hela dagen! inte kul. visste inte att jag var så här internetbesatt, men just idag så behövde och behöver jag göra massa grejer.

vaknade för en gångs skull tidigt idag, stack till skolan och fick privatlektion, bara jag där ;D så fick massa feedback på mina uppgifter, bra så man kan ändra och få högre betyg :)
sedan gick jag hem till mamma och sov en stund, åt mat och drack glögg.
tog med mig kameran i hopp om att ta mina porträttbilder, men läraren var inte där :/







imorgon kommer theo :) han ska vara här från morgonen till kvällen får verkligen hoppas att han är lite normalare(?) än sist. hade ett långt samtal med matte och hon vet inte vad det kan ha varit. om han blir så vad ska jag göra, vill inte hålla på och dalta så det blir värre direkt.

pratade med cesars matte och han åker dit på lördag, blir enklast så tycker jag. så jag kan lära känna Valle i några dagar. slipper jag oroa mig om saker som ska hända *himlar med ögonen*..

snart kommer alle hem med choklaad, mumms! vill typ trycka i mig en hel maraboukaka men bättre med mörk choklad och godare ;)

heddå!

Kommentarer
Postat av: Felicia

FINA bilder!! :) speciellt nr 2!

2010-12-09 @ 21:05:25
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback