sommarcider

med smultron och kiwi. men det roligaste är att i innehållsförteckningen står det: kolsyrat vatten, päron och äppelvin, socker, äppeljuice, aromämnen och resten är oviktigt. Vart är smultrunen och kiwin då? haha jävla skit cider!
har lagat atkins mat (eller nära iaf). två kycklingfiléer i ugnen med massa kryddor. till det hackade jag sallad, gurka och tomat och tog ungefär 5 små bitar med fetaost till, så gott! och man känner sig fräsch och nyttig och inte sådär fullproppad med massa potatis och shit. nu är inte meningen att jag ska banta eller gå på någon diet överhuvud taget (även fast det behövs) utan för att det är skönt att äta nyttigt.
vill klaga på april-vädret som inte vill gå över. tur att april snart är slut. i helgen kanske vi ska åka till landet, får se.
och så stör jag mig på att jag tappat bort min nagelfil, har ett stort jack i en nagel som jag håller på att få panik på, iiihhh!
känner att jag måste gå och hälsa på keane och ava snart =/
den här såg god ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback