nykterist!

så skönt att inte dricka. är inte ett dugg sugen. var hos mamma och hon hade en liten fest. den där whiskeyn som vi säljer här hemma dricker jag aldrig mer, fii fan! nej jag har fått nog av speciellt sprit. vin och älskade ölen slinker fortfarande ner.
nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kanske se en film, dock ganska sent. men vi får se hur jag gör ;)
alle är ju trots allt på kryssning så det är fritt fram att spela galen! wiiihooo!!
cesar blev jätteglad när jag kom hem. vääldigt leksugen :D så söt! han leker så snällt med inga klor ute fast han kan bitas lite hårt men det är det värt :D myyskatt!
på morgonen när man vaknar så öppnar man balkongen och du springer han fort som tusan ut och sätter sig på balkongbordet och spanar på alla fåglar och människor.
bytte lite stil idag oxå. mamma förbjöd mig att använda den jackan jag hade på mig ( jag hatar den oxå) men jag har ju inte hittat någon vårjacka. så jag letade fram en kort skinjacka ur garderoben, satt väl ganska bra då.
nu har jag tröttnat på all musik som var "ny" för ett tag sedan. ge mig NYTT!
kent spelas ju i lurarna när man åker buss och tunnelbana. det kan aldrig bli gammalt! men partylåtarna lyssnar man i en vecka sen tröttnar man. en bra och rolig låt som är "ny" är denna: http://www.youtube.com/watch?v=k8F3UE9qFsg&feature=fvst
enjoy!

Kommentarer
Postat av: Torsteinenya

Keep up the good work.

2011-01-28 @ 09:46:25
URL: http://torsteinenya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback