fläskläpp

idag fick jag en fläskläpp på kemilektionen! det var en tjej som moppsa upp sig.. nejdå! linda hamnar aldrig i bråk =P jag råka klicka upp bläckpennen på läppen på nått jävla vis. och apropå det har jag en blåsa på tungan oxå!
det har nog inte hänt så mycket i veckan. vi var på bio premiär i onsdags och såg Clash of the titans.. svindålig! historian var bra om alla grekiska gudar Zeus och hit och dit men dom förstör så mycket med att göra film av det. sen kommer jga inte ihåg vilken dag det var, tror det var i tisdags så kom mamma hit och åt lite mat och tittade på cesar sen gick vi härifrån till medis (!) svinlångt. och när vi kom fram tog vi en öl (bra jobbat tyckte vi) sen kom Pia och sen gick vi till Ojojoj, jätte mysigt där med filtar och värmelampor.
jag vet att jag tar veckan baklänges men jag måste skirva medas jag kommer ihåg :D
i lör.... nu kom jag ju ihåg att det är förra veckan jag skriver om .. eller inte promenaden men mamma men bion iaf HAHA
förra lördagen då såg vi Kickass på bio, så jävla rolig men jävligt brutal! antingen gillar man den inte alls eller så älskar man den weeooo!
vill tillägga att kemi är skit svårt och jag fattar typ ingenting! bravo..! min lärare frågar tillomed mig om jag kommer klara det hahaha man känner sig motiverad! så i helgen ska jag råplugga kemi och geografi, fast kemin känns viktigare eftersom den är svårast jag jag ligger mest efter i den.
alle ska på kryssning på lördag, jag hatar och sova själv! kanske går till mamma och tröstar mig =P
en liten bild på cesar (som bara sover) bjuder jag på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback